Səni səstək tapacaqlar | Səhər Əhməd

Səni səstək tapacaqlar
Döyəndə dost qapısını.
O ağ kölgən oxşayacaq
Bir ovuc qar topasına. 

Qar bilib kürüyəcəklər
o səsi barmaqlarından.
Ürək kimi döyünəcək
nəfəsim barmaqlarında.

Küləksiz, qarsız, yağışsız
göylər darıxacaq yaman.
Gün doğacaq, istisini
udub gizlədəcək duman.

Dua elə, inan, inan,
Günəş ölmür gün batanda.
Qartopudu bəlkə duman,
göyün yeddinci qatında.

 

0 şərh